Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα

Αν το παιδί δεν μπορεί να μάθει με τον τρόπο που το διδάσκουμε τότε πρέπει να το διδάξουμε με τον τρόπο που μπορεί να μάθει.

Maria Montessori

34

Εκπαίδευση

Η εκπαίδευση του ΑΜΠΕΜΠΑΜΠΛΟΜ στηρίζεται στο σεβασμό της προσωπικότητας του κάθε παιδιού και στην ολιστική και όχι κατακερματισμένη μάθηση.  Πλήθος επιστημών και ερευνών καταδεικνύουν τη σημασία της πολύπλευρης μάθησης σε ένα ασφαλές παιδαγωγικό πλαίσιο με πολλά ερεθίσματα, αφού έχει επιτευχθεί η ασφαλής σχέση μεταξύ εκπαιδευτικού και παιδιού, εκπαιδευτικού και ομάδας. Το πρόγραμμα σχεδιάζεται σύμφωνα με τις ανάγκες της ομάδας και όχι ηλικιακά. 

36

Διαφοροποίηση

Κάθε παιδί είναι μοναδικό. Όλα τα παιδιά έχουν δικαίωμα σε μια εκπαίδευση η οποία σέβεται την προσωπικότητα, τη γλωσσική, κοινωνική και πολιτισμική ταυτότητα και τις ανάγκες του. 

Δεξιότητες

Επιτεύγμα είναι τα παιδιά να συνειδητοποιήσουν τις ανάγκες τους, να εκφράσουν τα συναισθήματά τους,  να μάθουν και να γνωρίσουν καινούρια πράγματα για τον εαυτό τους και για το περιβάλλον γύρω τους και να αποκτήσουν νέες δεξιότητες που θα τα κάνουν πιο δυνατά και σίγουρα για τον εαυτό τους. 

35
33

Αλληλεπίδραση και Παιχνίδι

Τα παιδιά με παιγνιώδεις μορφές μάθησης εμπλέκονται σε καταστάσεις όπου απαιτείται διερεύνηση, παρουσίαση αποτελεσμάτων και κριτική για το αποτέλεσμα.