Παιχνίδι
Για το παιδί το παιχνίδι αποτελεί φυσικό τρόπο μάθησης και ανάπτυξης από την στιγμή που γεννιέται. Ελεύθερο ή δομημένο καταλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος του ημερήσιου προγράμματος σε καλά προκαθορισμένα κέντρα μάθησης στον εσωτερικό ή υπαίθριο χώρο του σχολείου ώστε να ευνοεί τις αλληλεπιδράσεις των παιδιών με αντικείμενα, συνομηλίκους και τον εκπαιδευτικό.. Δίνονται έτσι στα παιδιά ευκαιρίες για λύση προβλήματος, διερεύνηση, ανάπτυξη της δημιουργικότητας και της φαντασίας, ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων, ενεργητική συμμετοχή, άμεση επαφή με υλικά.
